• Engleza EN
Sesizările şi reclamaţiile către EUROINS România se pot transmite acum mult mai uşor


EUROINS România a implementat pe site-ul companiei o nouă aplicaţie prin intermediul căreia sugestiile, reclamaţiile sau sesizările clienţilor vor fi soluţionate mai rapid şi mai eficient.

 „Suntem întotdeauna foarte atenţi cu mesajele primite de la clienţii noştri, fie că este vorba de reclamaţii, sau pur şi simplu sugestii. De asemenea, suntem conştienţi de importanţa unui feedback eficient în comunicare cu asiguraţii noştri. Din acest motiv, am implementat o nouă platformă prin intermediul căreia mesajele venite de la clienţi sunt gestionate cu eficienţă şi rapiditate”, a declarat Iulius Alin BUCŞA, Director General al EUROINS România.

 Acesta nu este primul pas făcut de companie în direcţia eficientizării comunicării cu partenerii şi clienţii săi. În 2011, site-ul www.euroins.ro a fost relansat într-o nouă formă grafică, mai prietenoasă şi mai uşor de utilizat pentru oricine vrea informaţii despre produsele sau activitatea EUROINS în România.

De asemenea, in 2011 compania a plătit daune în valoare de aproape 189 de mil. lei (35 788 de dosare), comparativ cu 183 mil. lei în 2010 (38 297 de dosare). Datele reflectă o diferenţă de peste 6 mil. lei şi o creştere a daunelor plătite în 2011 de 3,3%.

 

Asigură-te aici