• Engleza EN

Sesizari, Sugestii, Petitii

În conformitate cu obiectivele S.C. EUROINS ROMANIA ASIGURARE - REASIGURARE S.A., aprobate si urmarite permanent de catre Directorul General, imbunatatirea calitatii serviciilor oferite de societate reprezinta o prioritate absoluta.
EUROINS ROMANIA doreste sa satisfaca pe deplin solicitarile si asteptarile dumneavoastra. Pentru aceasta, dorim sa identificam necesitatile si nemultumirile pe care le aveti, in scopul imbunatatirii continue a activitatii noastre.
Aveti o sugestie sau o nemultumire legata de produsele sau serviciile oferite de EUROINS ROMANIA?
Parerea dumneavoastra este foarte importanta pentru noi, ajutandu-ne sa imbunatatim permanent nivelul serviciilor pe care le oferim. 
De aceea, va rugam sa ne transmiteti informatii legate de problema pe care ati intampinat-o folosind unul dintre urmatoarele canale de comunicare:

- E-mail:  relatiiclienti@euroins.ro
- Online:  completând formularul de mai jos

Pentru a va putea raspunde, va rugam sa ne comunicati adresa dumneavoastra de e-mail, adresa de corespondenta si  numarul de telefon.

Pentru a consulta procedura privind solutionarea petitiilor, click aici.

Pentru a fi considerata valida, petitia trebuie sa contina un minimum de informatii:    
a) Datele minimale de identificare şi de contact ale petentului; in cazul lipsei unor date minimale de contact, răspunsul adresat petentului va fi transmis luandu-se in considerare orice date de contact disponibile (de ex.: adresa expeditorului menționată pe plic, nr. de transmitere fax, adresa de transmitere e-mail etc.);
b) Obiectul petiţiei (în descriere sintetică), inclusiv informaţiile minimale în vederea identificării situaţiei reclamate şi motivele petiţiei; 
c) Data; in cazul lipsei datei, se va considera ca dată a petiţiei data inregistrată de sistemul prin care a fost transmisă (in cazul petitiilor transmise prin intermediul faxului al e-mail–lui ori prin sistemul on–line de primire a petiţiilor) sau, in celelelate cazuri, data inregistrării acesteia la Societate; 
d) Semnătura persoanei fizice, iar în cazul persoanelor juridice, semnătura reprezentantului legal si eventual ștampila persoanei juridice respective (mai puţin în cazul petiţiilor transmise prin intermediul e-mailului sau prin sistemul on-line de primire a petiţiilor);
e) Copia actului de identitate, in cazul persoanelor fizice si actul de reprezentare acordat in original, in forma certificata ori legalizata, sau copii ale acestora, semnate pentru conformitate cu originalul, astfel incat sa poata fi verificate identitatea partilor, precum si calitatea persoanelor semnatare ale actului.
Petitiile anonime sau cele in care nu figureaza datele de identificare si / sau de contact minimale  ale petentului nu se iau in considerare si se claseaza.

Va asiguram ca vom depune toate eforturile in vederea rezolvarii corecte si eficiente a aspectelor pe care ni le-ati adus la cunostinta. Veti primi un raspuns in cel mai scurt timp posibil.
*
*
*
*
 

Asigură-te aici