• Engleza EN

Notificare daune

 

    Incepand cu data de 27.07.2017,  EUROINS ROMANIA implementeaza numarul unic 031 9483 sau 031 9002 in vederea preluarii apelurilor persoanelor prejudiciate de asigurati EUROINS cat si a clientilor companiei, detinatori de polite facultative, procesul de constatare a daunelor desfasurandu-se astfel automat. Numarul indicat este valabil si pentru apelurile efectuate din strainatate ( Apelurile sunt taxate conform tarifelor in vigoare).

Program notificare daune: 

Luni-Vineri 08.30-20.00 si Sambata si Duminica 10.00-18.00

 

In afara programului de lucru, clientii/persoanele prejudiciate, in urma efectuarii apelului la numarul  unic indicat anterior, vor fi indrumati sa revina cu un apel la acelasi numar, in urmatoarea zi lucratoare.

 

  • Documente necesare avizarii dosarelor de dauna RCA si CASCO    

 

Notificarea daunei este recomandat sa se faca imediat dupa producerea daunei sau imediat ce ati luat la cunostinta de producerea acesteia, numai prin telefon, la numarul de telefon de mai sus, chiar daca constatarea daunei doriti sa o efectuati in alta zi.

 

 

  • Cine poate face notificarea si deschiderea dosarelor de daune:

 

persoana asigurata/pagubita

utilizatorul bunului achizitionat in leasing

clientul proprietar al bunului asigurat/avariat

imputernicitul legal al acestora

 

 

  • Notificarea daunei presupune furnizarea informatiilor despre eveniment: 

 

Datele de identificare si de contact ale persoanelor implicate in eveniment, in special ale celui care face notificarea, ale persoanei ce conducea autovehiculul atat cel asigurat, cat si cel pagubit – daca este cazul;

Cauzele si imprejurarile in care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locul evenimentului si momentul producerii acestuia – data, ora;

Datele de identificare ale autovehiculelor implicate in eveniment;

Detalii privind locatia si starea vehiculului avariat (daca este sau nu deplasabil);

 

 

  • Informatiile de mai sus sunt usor de furnizat daca aveti la indemana, cel putin, urmatoarele documente:

 

Polita de asigurare;

Cartea dumneavoastra de identitate;

Cartea de identitate/certificatul de inmatriculare al autovehiculului avariat;

Permisul de conducere al persoanei care a condus autovehiculul avariat;

Documentele eliberate de autoritati (politie/pompieri/s.a.) sau constatul amiabil, dupa caz;

Alte documente in functie de evenimentul produs.

 

Documentele de mai sus, reprezinta o enumerare a informatiilor pe care este util sa le aveti la indemana pentru notificarea daunei si nu reprezinta documentele necesare pentru solutionarea daunei.

 

Dupa furnizarea acestor date veti primi numarul de programare la constatare care trebuie retinut si trebuie prezentat la punctul de constatare; totodata, veti primi toate informatiile necesare pentru efectuarea constatarii daunei.

In vederea constatarii daunei, se impune prezenta obligatorie a coducatorilor ambelor autovehicule implicate in evenimentul rutier, la punctul de constatare.

 

  • Documente necesare deschiderii dosarelor de dauna RCA si CASCO

 

  • Daune RCA

 

In cazul in care un posesor de polita de asigurare RCA la EUROINS ROMANIA iti produce daune, atat materiale, cat si vatamari corporale, te poti adresa catre EUROINS ROMANIA pentru a fi despagubit.

Documente necesare pentru constatare:

Cartea de identitate / buletin de identitate a/al persoanei pagubite sau a/al delegatului

Permisul de conducere al persoanei pagubite, care se afla la volan in timpul producerii evenimentului

Certificat de inmatriculare al masinii avariate

Copie a politei RCA al vinovatului de producerea evenimentului – in cazul in care se incheie Formularul de Constatare Amiabila de Accident

Formularul de Constatare Amiabila de Accident completat si semnat de cei doi conducatori auto si/sau orice alte documente emise de autoritati/institutii abilitate (procese-verbale, Anexa 2 etc.) , care atesta producerea evenimentului si culpa celui ce a produs dauna.

Imputernicire de la societate, in cazul in care masina este in proprietatea unei societati

Procura in cazul in care nu se poate prezenta proprietarul la constatare

Imputernicire de la societatea de leasing in cazul in care masina este in proprietatea unei societati de leasing.

* Actele mentionate pe acest site reprezinta minimum necesar pentru deschiderea dosarului de dauna; inspectorii de dauna EUROINS  pot solicita de la caz la caz acte suplimentare dupa efectuarea constatarii pentru completarea dosarului de dauna.

Va rugam ca la deschiderea dosarului de dauna sa prezentati un cont bancar (IBAN) personal valid !

  • Daune CASCO

 

Este necesar sa te prezinti la punctul de constatare la care ai fost directionat in urma apelului  la numarul unic 031 9483 sau 031 9002 , cu urmatoarele documente :

Cartea de identitate / buletin de identitate a/al asiguratului sau a/al delegatului ;

Permisul de conducere al persoanei care se afla la volan in timpul producerii evenimentului

Certificat de inmatriculare al masinii avariate

Copie a politei CASCO sau cunoasterea numarului si seriei politei de asigurare

Proces verbal, Anexa 2 sau orice alt act emis de politie din care sa reiasa cum si cand s-a intamplat evenimentul si - daca este cazul - cine este vinovat de producerea daunei; aceste acte trebuie prezentate in original

Imputernicire de la societate in cazul in care masina este in proprietatea unei societati

Procura in cazul in care nu se poate prezenta proprietarul la constatare

Imputernicire de la societatea de leasing in cazul in care masina este in proprietatea unei societati de leasing.

* Actele mentionate pe acest site reprezinta minimum necesar pentru deschiderea dosarului de dauna; inspectorii de dauna EUROINS  pot solicita de la caz la caz acte suplimentare – pentru clarificarea cazului expus - dupa efectuarea constatarii.

In cazul furturilor de/din autovehicule asigurate CASCO

Furturile de autovehicule se anunta imediat prin apelare la serviciul de urgenta 112, dupa acest apel urmand a fi avizata dauna la EUROINS  Asigurari.

Furturile din/de pe autovehicule (casetofoane, oglinzi, anvelope, etc.) se anunta la sectia de politie in raza careia s-a produs furtul.

Documente necesare pentru constatare:

Cartea de identitate / buletin de identitate a/al asiguratului sau a/al delegatului

Certificat de inmatriculare al autovehiculului furat – in original

Cartea de identitate a autovehiculului furat – in original

Copie a politei CASCO sau cunoasterea numarului si seriei politei de asigurare

Adeverinta de la politie care sa certifice producerea furtului – in original; aceasta se poate aduce ulterior anuntarii furtului la EUROINS  Asigurari, de indata ce a fost eliberata de politie

Imputernicire de la societate in cazul in care masina este in proprietatea unei societati

Procura in cazul in care nu se poate prezenta proprietarul la constatare

Imputernicire de la societatea de leasing in cazul in care masina este in proprietatea unei societati de leasing

Toate randurile de chei ale autovehiculului furat, declarate la inchieierea politei de asigurare

* Actele mentionate pe acest site reprezinta minimum necesar pentru deschiderea dosarului de dauna; inspectorii de dauna EUROINS  pot solicita de la caz la caz acte suplimentare dupa efectuarea constatarii, pentru completarea dosarului.

Va rugam ca la deschiderea dosarului de dauna sa prezentati un cont bancar (IBAN) personal valid !

Asigurarea facultativa a locuintei

 

  • Masuri de limitare a pagubei

 

a) Ia masurile necesare in vederea limitarii pagubei.

b) Anunta imediat autoritatile competente (Inspectoratul Teritorial pentru Situatii de Urgenta, Politie, etc.) si solicita intocmirea actelor referitoare la cauzele si imprejurarile producerii evenimentului asigurat.

 

  • Notificarea evenimentului 

 

Pentru notificarea si deschiderea unui dosar de dauna la EUROINS Romania ai la dispozitie numarul unic de contact  031 9483 sau 031 9002

Documente necesare pentru solutionarea dosarului de dauna:

copia actului identitate al asiguratului;

copia contractului (politei) de asigurare;

copia actului doveditor al interesului asigurabil (act proprietate/inchiriere, facturi achizitie etc.) asupra bunurilor asigurate;

procura (pentru persoanele fizice) sau imputernicire/delegatie (pentru persoanele juridice) semnata si stampilata de asigurat, daca persoana care participa la notificarea/constatarea pagubei este o alta persoana decat asiguratul;

schitele/planurile locuintei avariate;

actele emise de autoritatile competente in functie de riscul produs:

o in cazul producerii unui eveniment ca urmare a scurgerii accidentale de apa din conducte este nevoie de adresa din partea asociatiei de proprietari;

o in cazul unui furt sau vandalism este necesara adresa emisa de Politie;

o in cazul unui incendiu este necesar sa prezinti procesul verbal eliberat de I.S.U.;

o in cazul daunelor produse de fenomene atmosferice sau inundatie trebuie sa soliciti o adresa din partea Administratiei Nationale de Meteorologie.

IMPORTANT: Te rugam sa nu faci nici un fel de promisiuni de plata sau intelegeri fara acordul EUROINS Romania!

*EUROINS Romania isi rezerva dreptul de a solicita si alte documente decat cele precizate mai sus cu scopul de a analiza cauzele producerii riscului asigurat si dimensiunea prejudiciului.

 

  • Asigurarea de calatorie in strainatate 

 

Daca in timpul vacantei tale se intampla un eveniment asigurat, trebuie sa contactezi April Romania, partenerul nostru. Evenimentul poate fi anuntat de catre Asigurat, un reprezentant al Asiguratului, medicul curant sau un reprezentant al unitatii spitalicesti.

Date de contact APRIL Romania (Asistenta 24 /7):

Tel. +4021 201.90.30

Fax. +4021 201.90.40

E-mail:assistance@ro.april.com

Te rugam sa comunici Companiei de Asistenta - APRIL Romania urmatoarele informatii:

numele si prenumele persoanei care a suferit evenimentul medical;

numarul politei de asigurare;

numarul de telefon si adresa la care poti fi contactat;

data inceperii calatoriei;

motivul pentru care soliciti asistenta (statusul actual al evenimentului);

si sa respecti instructiunile primite de la Compania de Asistenta – APRIL Romania

 

  • Documente necesare pentru solutionarea dosarului de dauna:

 

In cazul in care persoana asigurata plateste contravaloarea cheltuielilor medicale din surse proprii, plata despagubirii cuvenite Asiguratului se face de catre Asigurator, pe baza urmatoarelor documente de plata depuse:

declaratia persoanei asigurate cu privire la descrierea evenimentului si la cuantumul cheltuielilor efectuate (in original);

copia politei de asigurare;

copia actului de identitate al persoanei asigurate;

copiile documentelor din care sa reiasa dovada parasirii granitelor Romaniei si anume: biletul de avion/tren/autocar si factura sau chitanta aferente achizitionarii acestuia, sau vigneta/taxa de drum si factura sau chitanta care fac dovada achitarii taxei de drum la parasirea teritoriului Romaniei cu autoturismul, pe teritoriul oricareia dintre tarile vecine, sau copia pasaportului care sa contina viza de calatorie si/sau stampila de intrare in tara de destinatie si/sau vizele de calatorie si/sau stampilele de intrare in tarile de transit;

documentele medicale care sa ateste diagnosticul si tratamentul recomandat de catre medicul curant (in original);

facturile si chitantele (in original), emise pe numele persoanei asigurate cu privire la cheltuielile medicale sau de repatriere (medicala sau a corpului neinsufletit) efectuate, inclusiv cele pentru produse farmaceutice (copia retetei eliberate de medicul curant si bonul fiscal eliberat de farmacie aferent achizitionarii medicamentelor);

in cazul tratamentului dentar, documentele medicale/facturile trebuie sa contina informatii privind dintii tratati si tratamentul aplicat;

facturile si chitantele (in original), ce fac dovada efectuarii cheltuielilor de urgenta in cazul intarzierii zborului/bagajelor;

orice alte documente relevante pentru solutionarea dosarului.

*EUROINS Romania isi rezerva dreptul de a solicita si alte documente decat cele precizate mai sus cu scopul de a analiza cauzele producerii riscului asigurat si dimensiunea prejudiciului.

 

  • Asigurarea de accidente 

 

Pentru notificarea si deschiderea unui dosar de dauna la EUROINS Romania ai la dispozitie numarul unic de contact  031 9483 sau 031 9002

Pentru notificarea dosarului de dauna sunt necesare urmatoarele informatii:

numarul politei de asigurare;

data producerii evenimentului;

numele persoanei asigurate/numele persoanei pagubite;

detalii cu privire la circumstantele producerii evenimentului;

numarul de telefon/adresa e-mail la care poti fi contactat.

Documente necesare pentru solutionarea dosarului de dauna:

copia politei de asigurare in baza careia se notifica evenimentul;

formularul de notificare a daunei completat, din care sa reiasa circumstantele producerii accidentului 

copia actului de identitate Persoana Asigurata sau copie certificat de nastere, daca este vorba despre o persoana minora, si copia actului de identitate al reprezentantului acesteia;

copia documentului medical eliberat la data efectuarii consultului din care sa reiasa diagnosticul si tratamentului aplicat de catre unitatile medicale care au acordat primul ajutor dupa accident si/sau au examinat si tratat Asiguratul ulterior (adeverinta medicala, scrisoare medicala, bilet de iesire din spital, certificate de concediu medical, copie retete, etc.);

copia procesului verbal de constatare a accidentului de munca, daca accidentul s-a produs la locul de munca al persoanei asigurate;

copia lizibila a procesului verbal intocmit de Politie la locul accidentului (in cazul accidentelor rutiere);

buletinul de examinare medicala din care sa reiasa starea clinica actuala (doar in caz de instalare a invaliditatii permanente ca urmare a unui accident);

chitantele/bonurile fiscal (in original), facturile aferente achizitionarii medicamentelor, sedintelor de recuperare etc.;

copia certificatului medical constatator al decesului Asiguratului;

copia actului de identitate al beneficiarului politei (desemnat sau mostenitor);

certificatul de mostenitor (copie legalizata) sau certificatul de calitate de mostenitor (copie legalizata), daca in polita nu a fost desemnat beneficiarul.

*EUROINS Romania isi rezerva dreptul de a solicita si alte documente decat cele precizate mai sus cu scopul de a analiza cauzele producerii riscului asigurat si dimensiunea prejudiciului.

 

  • Asigurarea de sanatate 

 

Toate serviciile medicale menţionate in Planul de asigurare atasat politei vor fi programate exclusiv prin intermediul serviciului de Call Center medical EuroMed la numarul de telefon 031 9483 sau 031 9002.

Pentru serviciile medicale accesate in afara retelei de parteneri medicali EUROINS, sunt necesare urmatoarele informatii:

Informaţiile şi documentele solicitate de Asigurător sunt: 

 

cererea de despăgubire, completată și semnată; 

actul de identitate (copie); 

facturi/chitanţe fiscale pe baza cărora Asiguratul a efectuat plata serviciilor medicale prestate de instituţia medicală (în original);

documente medicale care atestă diagnosticul Asiguratului, serviciile medicale plătite de acesta şi pentru care s-au eliberat facturi/chitanţe fiscale; aceste documente trebuie să conţină detalii asupra investigaţiilor efectuate, tratamentul aplicat şi data la care acestea s-au efectuat (în original). 

 

Aceste documente trebuie transmise catre sediul nostru central: Sos. Bucuresti Nord nr. 10, Global City Business Park, Cladirea O23, et. 5, Voluntari, jud. Ilfov.

*EUROINS Romania isi rezerva dreptul de a solicita si alte documente decat cele precizate mai sus cu scopul de a analiza cauzele producerii riscului asigurat si dimensiunea prejudiciului.


Asigură-te aici