Notifică daune auto

Alege tipul de asigurare pentru care dorești să notifici un incident și urmează fluxul aferent.

Daune auto

Îți punem la dispoziție multiple canale de notificare a daunei, în funcție de tipul poliței de asigurare. Te rugăm să consulți fluxul aferent evenimentului tău, pentru o rezolvare rapidă și facilă a situației.

Client Euroins & parteneri

  • Notifici dauna

    Vizitează site-ul

    Primul pas este să ne notifici iar cel mai simplu este online, la Euroins – Daune Online.

    Vei avea nevoie de următoarele:

    • C.I. – persoana prejudiciată sau reprezentantul acesteia;
    • C.I. și Certificat de înmatriculare ale vehiculelor implicate;
    • Copie Poliță RCA;
    • Act constatare eveniment (Constatare amiabilă, Proces verbal de contravenție);
    • Cont bancar (IBAN);
    • Fotografii cât mai relevante ale autovehiculelor, din toate unghiurile.
  • Ne poți contacta și telefonic

    Sună la număul 031 9483 și te putem consilia despre cum faci Avizarea daunei online sau te ajutăm cu o programare la un Centru de constatare.

  • Constatarea avariilor

    Un specialist de la Euroins va constata prejudiciile și va elibera Procesul verbal de constatare a daunelor în maxim 3 zile lucrătoare sau la o data pe care o agreați împreună.

    Poți consulta lista cu unitățile reparatoare sau Harta pe pagina noastră de Contact – Euroins și poți afla care este cea mai apropiată locație.

  • Mergi cu mașina la reparat

    Pentru repararea mașinii – poți alege să o repari în regie proprie sau să mergi la orice unitate reparatoare. Poți afla care este cea mai apropiată unitate reparatoare parteneră Euroins accesînd lista sau consultând harta aici.

  • Trimiți cererea de despăgubire

    Te rugăm să trimiți cererea la adresa daune@euroins.ro

    Recomandăm ca documentul să includă toate costurile de reparație.

  • Soluționăm despăgubirea

    Îți transmitem oferta de despagubire, cât de repede posibil dar nu mai târziu de termenul legal de 30 de zile.

    În cazul în care plătești tu reparația, îți virăm suma cuvenită în contul indicat de tine, nu mai târziu de termenul legal de 10 zile.

Client Euroins & parteneri

  • Programează-te

    la unul dintre specialistii nostri apeland numarul 031 9483.

  • Când ne suni…

    Te programăm la un Centru de constatare.

  • Constatarea avariilor

    La constatare, vei primi un Proces verbal și lista unităților reparatoare partenere.

    Să ai la îndemână următoarele:

    • C.I. asigurat;
    • Permisul de conducere al persoanei aflate la volan în timpul producerii evenimentului;
    • Certificatul de înmatriculare al mașinii avariate;
    • Copie a Poliței CASCO;
    • Procesul verbal sau orice alt act emis de catre Poliție – în original;
    • Împuternicire – dacă mașina este proprietatea unei firme;
    • Cont bancar (IBAN).

    În unele situații, este posibil să îți solicităm documente suplimentare.

  • Mergi cu mașina la reparat

    Pentru repararea mașinii – poți alege să o repari în regie proprie sau să mergi la orice unitate reparatoare. Poți afla care este cea mai apropiată unitate reparatoare parteneră Euroins accesând lista sau consultând harta aici.

  • Trimiți cererea de despăgubire

    Te rugăm să trimiți cererea la adresa daune@euroins.ro.

    Recomandăm ca documentul să includă toate costurile de reparație.

  • Soluționăm despăgubirea

    Îți transmitem oferta de despagubire, cât de repede posibil dar nu mai târziu de termenul legal de 30 de zile.

    În cazul în care plătești tu reparația, îți virăm suma cuvenită în contul indicat de tine, nu mai târziu de termenul legal de 10 zile.

Client Euroins & parteneri

  • Dai un telefon

    • Pentru Asistență Practic și Dinamic sau pentru polițele Casco, sună la: 0372 165 672;
    • Pentru A24 Mobility și A24 Internațional, sună la: 0372 500 000.

    Regăsești datele noastre de contact și pe Polița de asigurare.

    Transmiți informațiile solicitate de către operator, pentru confirmarea acoperirii.

  • Ne organizăm rapid și problema se rezolvă

    Beneficiezi de asistență la locul evenimentului, conform asigurării pe care o deții.

Daune casă și bunuri

Dacă ai înregistrat o daună la locuința sau bunurile tale, ne poți notifica urmând instrucțiunile de mai jos.
Pentru orice alte daune aferente altor tipuri de proprietăți ale tale sau ale companiei tale te rugăm să ne contactezi direct în call-center pentru instrucțiuni specific sau pe adresa de e-mail daune.nonauto@euroins.ro.

Client Euroins & parteneri

  • Fotografiază avariile și notifică incidentul

    Completează formularul de mai jos sau sună la numărul 031 9483.

  • Îți deschidem dosarul de daună și îți confirmăm acoperirea

    • Îți vom solicita telefonic sau prin e-mail documentele necesare procesării daunei;
    • Vei putea începe reparațiile în cazul unei daune parțiale.
  • Trimiți documentele solicitate

    După efectuarea reparațiilor ne transmiți:

    • Cererea de despăgubire – completată și semnată;
    • Documente justificative (factura de reparație, devizul în baza căruia a fost emisă factura și/sau alte documente legale care să justifice despăgubirea solicitată).
  • Soluționăm despăgubirea

    • Îți transmitem oferta de despăgubire, cât de repede posibil;
    • Aprobăm dosarul și îți virăm suma cuvenită în contul indicat de tine.

Raportează dauna

Sunteți proprietarul?
Tip persoană