Specialist Raportare Solvency II

Candidatul ideal

  • minim 5 ani în domeniul financiar, raportare și analiză financiară, managementul riscului;
  • minim 2-3 ani în domeniul asigurărilor cu accent pe raportarea Solvency II;
  • cunoștințe bune de legislație în domeniu (asigurări/Solvency II);
  • cunoștințe bune în domeniul contabilității, inclusiv IFRS;
  • cunoștințe operare MS Office ( Excel – cunoștințe avansate);
  • sisteme informatice de contabilitate – reprezintă un avantaj;
  • limba engleză avansat (vorbit, scris, citit);
  • spirit analitic, riguros, atenție la detalii;
  • foarte bune abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • abilități de planificare și organizare.

Descrierea jobului

  • coordonează și pregătește livrabilele aferente raportării lunare/anuale Solvency II;
  • contribuie semnificativ la întocmirea Raportului privind Solvabilitatea și Situația Financiară (RSSF) și a Raportului Periodic de Supraveghere privind Regimul de Solvency II (RSR);
  • asigură suport în pregătirea Raportului privind evaluarea prospectivă a riscurilor (ORSA);
  • administrează documentația internă aferentă metodologiei Solvency II și se asigură că este permanent actualizată (politici, proceduri, etc);
  • menține și dezvoltă relații cu echipele interne (actuariat, financiar, reasigurare, etc) implicate în procesul de întocmire a raportării Solvency II, pentru a asigura consistența tuturor informațiilor legate de activitatea companiei;
  • monitorizează permanent modificările legislative cu impact asupra raportării Solvency II și emite recomandări în acest sens;
  • sprijină procesul de prognoza Solvency II, prin revizuirea ipotezelor, datelor utilizate și prezentarea constatărilor către membrii seniori ai echipei;
  • asigură suport pe durata misiunilor de audit intern și extern;
  • orice alte rapoarte/operatiuni legate de raportarea Solvency II.

Cauți un job specific?
Nu l-ai găsit în lista noastră?

Scrie-ne și trimite-ne CV-ul tău. Echipa noastră te va contacta imediat ce identificăm o oportunitate pentru tine.

Încarcă CV

Dragă client,

În sprijinul păgubiților, dar și al vinovaților din accidente rutiere, formularul de constatare amiabilă poate fi completat acum și electronic direct de pe telefon.

Poți descărca gratuit aplicația dezvoltată de Biroul Asigurătorilor de Autovehicule din România (BAAR) si asigurătorii RCA prin scanarea codului QR.

Mai multe informaţii despre aplicatia dedicată, poţi sa regăsesti aici.

Pentru deschiderea unui dosar de daune, după completarea formularului, este necesară avizarea evenimentului la Euroins folosind pagina web dedicată.

Petițiile/reclamațiile formulate împotriva societății EUROINS ROMANIA ASIGURARE REASIGURARE SA și înregistrate la AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ în ultimele 3 luni sunt în număr de 1277.

Structura acestora poate fi consultată aici.