Inspector Lichidare Daune Auto

Candidatul ideal

  • studii superioare (tehnice – avantaj);
  • experiență în instrumentare și verificare dosare daune auto de minimum 3 ani;
  • disponibilitate pentru deplasări în teritoriu;
  • cunoștințe operare PC (Microsoft Word, Excel, Outlook);
  • rezistență la stres;
  • prezență de spirit;
  • permis de conducere categoria B.

Descrierea jobului

  • verifică documentele cu care se prezintă păgubiții la avizarea daunei;
  • realizează procedura de lichidare dosare daune (Word, Excel, Outlook);
  • verifică dacă riscul produs este un risc asigurat;
  • colaborează cu colegii de la departamentul de asigurări pentru a verifica respectarea condițiilor de asigurare la emiterea poliței, pe care a fost înregistrată dauna;
  • instrumentează dosarele de daună, cu respectarea normelor și metodologiilor interne de lucru, completează și semnează referatul de plată;
  • aprobă plata despăgubirii de daune auto în limita competențelor acordate;
  • întocmește, la solicitarea, managerilor de linie, diverse rapoarte și situații privind activitatea desfășurată, stadiul dosarelor de daună instrumentate etc.

Cauți un job specific?
Nu l-ai găsit în lista noastră?

Scrie-ne și trimite-ne CV-ul tău. Echipa noastră te va contacta imediat ce identificăm o oportunitate pentru tine.

Încarcă CV

Petițiile/reclamațiile formulate împotriva societății EUROINS ROMANIA ASIGURARE REASIGURARE SA și înregistrate la AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ în ultimele 3 luni sunt în număr de 694.

Structura acestora poate fi consultată aici.