
Contabil Senior
Candidatul ideal
Ai minim 5 ani de experiență în contabilitate?
Ai cunoștințe avansate de operare în Excel?
- absolvent de studii superioare de specialitate;
- facultate profil financiar – contabilitate un avantaj;
- minim 5 ani experiență;
- cunoştințe solide în domeniul legislației contabile şi fiscale;
- capacitate mare de concentrare, capacitate de analiză şi sinteză;
- atenție la detalii;
- abilități numerice;
- capacitatea de a lucra cu volum mare de informații zilnic;
- cunoştințe foarte bune de operare calculator: Windows, MSOffice (Word, Excel – solide).
Descrierea jobului
- verifică/corectează înregistrările contabile şi întocmeşte rapoarte de control;
- verifică Balanța de Verificare;
- furnizează informații pentru închiderile de lună şi rapoartele lunare pentru Grup;
- verifică efectuarea corectă şi la timp a înregistrărilor contabile privind: încasările în numerar şi prin băncile unde societatea are deschise conturi, precum şi a plăților efectuate în numerar şi prin conturile bancare, atat în lei, cat şi în valută; conform normelor şi procedurilor interne;
- solicită informații de la unitățile teritoriale asupra diferențelor rezultate dintre încasările efective din extrasele de cont şi încasările operate în aplicația electronică proprie;
- înregistrează şi ține evidența în detaliu a diferențelor contabile dintre cele două situații conform procedurilor interne de lucru;
- asigură efectuarea înregistrărilor contabile privind cheltuielile pe centre de cost, după natura lor, deductibilitate şi în ordine cronologică;
- verifică ca documentele aferente cheltuielilor înregistrate, să conțină toate datele de identificare a furnizorului , cheltuielile să fie aprobate conform notelor interne, documentele justificative să fie întocmite conform legislației (factură, bon fiscal, chitanță);
- asigură înregistrarea tuturor veniturilor şi cheltuielilor conform contabilității de angajamente;
- verifică lunar concordanțele dintre informațiile existente în sistemul contabil şi cel tehnic, balanțele de verificare să fie echilibrate, verifică rulajele conturilor corespondente;
- verifică la sfarşitul fiecărei luni soldurile finale ale conturilor pe care lucrează sau le are în gestiune, pe unitățile gestionate, verifică anulările de polițe;
- verifică şi reglează încasările neoperate din extrasele bancare;
- colaborează cu alte departamente în vederea clarificării situațiilor din punct de vedere al închiderii debitelor în conformitate cu reglementările contabile (regrese intermediari, salariați sau alt tip de regres);
- îndosariază şi arhivează documentele în conformitate cu procedurile interne de lucru în acest sens;
- întocmeşte rapoarte specifice activității sale.
Cauți un job specific?
Nu l-ai găsit în lista noastră?
Scrie-ne și trimite-ne CV-ul tău. Echipa noastră te va contacta imediat ce identificăm o oportunitate pentru tine.