Contabil Senior

Candidatul ideal

Ai minim 5 ani de experiență în contabilitate?
Ai cunoștințe avansate de operare în Excel?

  • absolvent de studii superioare de specialitate;
  • facultate profil financiar – contabilitate un avantaj;
  • minim 5 ani experiență;
  • cunoştințe solide în domeniul legislației contabile şi fiscale;
  • capacitate mare de concentrare, capacitate de analiză şi sinteză;
  • atenție la detalii;
  • abilități numerice;
  • capacitatea de a lucra cu volum mare de informații zilnic;
  • cunoştințe foarte bune de operare calculator: Windows, MSOffice (Word, Excel – solide).

Descrierea jobului

  • verifică/corectează înregistrările contabile şi întocmeşte rapoarte de control;
  • verifică Balanța de Verificare;
  • furnizează informații pentru închiderile de lună şi rapoartele lunare pentru Grup;
  • verifică efectuarea corectă şi la timp a înregistrărilor contabile privind: încasările în numerar şi prin băncile unde societatea are deschise conturi, precum şi a plăților efectuate în numerar şi prin conturile bancare, atat în lei, cat şi în valută; conform normelor şi procedurilor interne;
  • solicită informații de la unitățile teritoriale asupra diferențelor rezultate dintre încasările efective din extrasele de cont şi încasările operate în aplicația electronică proprie;
  • înregistrează şi ține evidența în detaliu a diferențelor contabile dintre cele două situații conform procedurilor interne de lucru;
  • asigură efectuarea înregistrărilor contabile privind cheltuielile pe centre de cost, după natura lor, deductibilitate şi în ordine cronologică;
  • se asigură ca documentele aferente cheltuielilor înregistrate, să conțină toate datele de identificare a furnizorului , cheltuielile să fie aprobate conform notelor interne, documentele justificative să fie întocmite conform legislației (factură, bon fiscal, chitanță);
  • asigură înregistrarea tuturor veniturilor şi cheltuielilor conform contabilității de angajamente;
  • verifică lunar concordanțele dintre informațiile existente în sistemul contabil şi cel tehnic, balanțele de verificare să fie echilibrate, verifică rulajele conturilor corespondente;
  • verifică la sfarşitul fiecărei luni soldurile finale ale conturilor pe care lucrează sau le are în gestiune, pe unitățile gestionate, verifică anulările de polițe;
  • verifică şi reglează încasările neoperate din extrasele bancare;
  • colaborează cu alte departamente în vederea clarificării situațiilor din punct de vedere al închiderii debitelor în conformitate cu reglementările contabile (regrese intermediari, salariați sau alt tip de regres);
  • îndosariază şi arhivează documentele în conformitate cu procedurile interne de lucru în acest sens;
  • întocmeşte rapoarte specifice activității sale.

Cauți un job specific?
Nu l-ai găsit în lista noastră?

Scrie-ne și trimite-ne CV-ul tău. Echipa noastră te va contacta imediat ce identificăm o oportunitate pentru tine.

Încarcă CV

Dragă client,

În sprijinul păgubiților, dar și al vinovaților din accidente rutiere, formularul de constatare amiabilă poate fi completat acum și electronic direct de pe telefon.

Poți descărca gratuit aplicația dezvoltată de Biroul Asigurătorilor de Autovehicule din România (BAAR) si asigurătorii RCA prin scanarea codului QR.

Mai multe informaţii despre aplicatia dedicată, poţi sa regăsesti aici.

Pentru deschiderea unui dosar de daune, după completarea formularului, este necesară avizarea evenimentului la Euroins folosind pagina web dedicată.

Petițiile/reclamațiile formulate împotriva societății EUROINS ROMANIA ASIGURARE REASIGURARE SA și înregistrate la AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ în ultimele 3 luni sunt în număr de 1277.

Structura acestora poate fi consultată aici.