Analist Investiții

Candidatul ideal

  • minim 2 ani experiență într-un rol similar, în domeniul asigurărilor, bancar și/sau piețelor de capital;
  • cunoștințe bune despre piețele financiare, produse de investiții, produse de trezorerie și piețe de capital;
  • cunoștințe de bază în domeniul contabilității, inclusiv IFRS – reprezintă un avantaj;
  • cunoștințe operare MS Office ( Excel – cunoștințe avansate);
  • sisteme informatice de contabilitate – reprezintă un avantaj;
  • limba engleză avansat (vorbit, scris, citit);
  • foarte bune abilități de comunicare;
  • abilități de planificare și organizare.

Descrierea jobului

  • lucrează în stransă legătură cu managerul de investiții și/sau brokerul desemnat, în vederea monitorizării permanente a portofoliului de investiții;
  • monitorizează și revizuiește în timp util și adecvat (zilnic, săptămanal, lunar, etc) rapoartele de tranzacții și documentele justificative disponibile pentru a asigura o documentație corectă, inclusiv parte de guvernanță și consistență cu termenii comerciali conveniți;
  • administrează documentația internă privind procesul de investiții și se asigură că este permanent actualizată (politici, proceduri, etc);
  • asigură suport cu privire la portofoliul/activitatea de investiții pe durata întocmirii raportării Solvency II, a pachetului de raportare către grup și a oricăror alte rapoarte periodice obligatorii (RSSF, RSR, coeficientul de lichidare, etc);
  • asigură suport și colaborează cu echipa de contabilitate în cadrul procesului de închidere lunară/trimestrială/anuală a evidențelor contabile, pe aspecte legate de portofoliul de investiții;
  • monitorizează permanent modificările legislative cu impact asupra activității de investiții;
  • asigură suport pe durata misiunilor de audit intern și orice alte rapoarte/operațiuni legate de activitatea investițională.

Cauți un job specific?
Nu l-ai găsit în lista noastră?

Scrie-ne și trimite-ne CV-ul tău. Echipa noastră te va contacta imediat ce identificăm o oportunitate pentru tine.

Încarcă CV

Dragă client,

În sprijinul păgubiților, dar și al vinovaților din accidente rutiere, formularul de constatare amiabilă poate fi completat acum și electronic direct de pe telefon.

Poți descărca gratuit aplicația dezvoltată de Biroul Asigurătorilor de Autovehicule din România (BAAR) si asigurătorii RCA prin scanarea codului QR.

Mai multe informaţii despre aplicatia dedicată, poţi sa regăsesti aici.

Pentru deschiderea unui dosar de daune, după completarea formularului, este necesară avizarea evenimentului la Euroins folosind pagina web dedicată.

Petițiile/reclamațiile formulate împotriva societății EUROINS ROMANIA ASIGURARE REASIGURARE SA și înregistrate la AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ în ultimele 3 luni sunt în număr de 1277.

Structura acestora poate fi consultată aici.