Întrebări frecvente

Notificare și Constatare Daune RCA

Poți notifica dauna online accesând Euroins – Daune online sau poți efectua o programare la unul dintre specialiștii noștri accesând Euroins – Programări online sau discutând cu unul dintre agenții noștri.

Pentru avizarea daunei sunt necesare următoarele documente:
1. Talon – vehicul păgubit;
2. C.I. – proprietar;
3. C.I., permis și declarație daună completată de către șoferul păgubit;
4. Amiabil/PV Poliție;
5. Fotografii cu daunele rezultate în urma evenimentului (pentru constatare electronică).

*Punctual, inspectorul constatator poate solicita și alte documente pe care le consideră relevante pentru înregistrarea dosarului de daună.

Nota de constatare se semnează de către proprietar sau un reprezentant legal. Declarația de eveniment se completează și semnează de către șoferul păgubit.

Poți notifica dauna online accesând Euroins – Daune online sau poți solicita o constatare pe teren discutând cu unul dintre agenții noștri.

Valoarea despăgubirii se comunică de către inspectorul constatator sau o poți afla discutând cu unul dintre agenții noștri.

Pentru adăugarea unor repere sau schimbarea soluției tehnologice, transmite o solicitare pe e-mail la adresa reconstatari@euroins.ro, menționând piesele avariate, soluția propusă și anexează fotografii justificative.

Poți solicita transmiterea acesteia prin email la adresa daune@euroins.ro, fizic în orice Centru de daune Euroins sau discutând cu unul dintre agenții noștri.

Puteti vizualiza lista cu agentii constatatori de daune ai EUROINS aici

Lichidare Daune RCA

Pentru completarea dosarului poți transmite documentele pe adresa de e-mail daune@euroins.ro (recomandat) sau le poți depune fizic în orice Centru de daune Euroins.

În acest caz fiecare parte implicată primește 50% din valoarea daunei, sumă ce va fi achitată pe Polița RCA a celuilalt participant.

Acordul reprezintă confirmarea Euroins că reparația este conform Notei de constatare și după caz, a Convenției de colaborare.

Poți efectua reparația în orice service autorizat RAR.

Transmite devizul pe e-mail la adresa daune@euroins.ro iar noi îl analizăm și revenim cu răspuns.

Evaluăm vehiculul și revenim cu o ofertă scrisă.

Poți repara până la valoarea de piață, făcând și dovada reparației sau poți încasa valoarea maximă a despăgubirii (Valoare piață – Valoare epavă) și decizi dacă și cum repari autovehiculul, respectiv îl înstrăinezi.

Evaluăm costurile de reparație într-un sistem de specialitate.

Consideri că reparația depășește evaluarea noastră? Transmite-ne o solicitare însoțită de documente justificative și revenim cu un răspuns după analizarea acesteia (Reconstatare, Deviz, Factura).

După acceptarea ofertei transmisă de către Euroins, dosarul se achită în termen de 10 zile.

Analizăm cererea ta și revenim cu un răspuns în maxim 30 de zile.

Puteti vizualiza lista cu agentii lichidatori de daune ai EUROINS aici

Vânzări asigurări

Pentru a consulta registrul intermediarilor secundari ai EUROINS ROMANIA ASIGURARE-REASIGURARE S.A. vă rugăm să accesati link-urile de mai jos:

Registru Agenți Persoane Juridice
Registru Agenți Persoane Fizice
Angajați distribuție

 

De asemenea puteti consulta si registrul national al intermediarilor in asigurari, intocmit de Autoritatea de Supraveghere FInanciara, astfel:

Registrul intermediarilor secundari

Registrul intermediarilor persoane fizice

Registrul intermediarilor persoane juridice

Petițiile/reclamațiile formulate împotriva societății EUROINS ROMANIA ASIGURARE REASIGURARE SA și înregistrate la AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ în ultimele 3 luni sunt în număr de 694.

Structura acestora poate fi consultată aici.