Întrebări frecvente
Vă rugăm să transmiteți un email pe adresa reziliere@euroins.ro care să conțină cel puțin Seria și Numărul poliței de asigurare și copia BI/CI a asiguratului persoană fizică sau copia BI/CI a împuternicitului și împuternicirea pentru asigurații persoane juridice.
Va rugăm să trimiteți o cerere de denunțare la reziliere@euroins.ro cu seria și numărul poliței de denunțare și copie după CI (și împuternicire pt PJ).
După transmiterea solicitării de reziliere către Euroins, se aplică un termen de preaviz de cel puţin 20 de zile calculate de la data primirii notificării de către cealaltă parte, conform Codului Civil.
Fondul de Garantare va face plata diferenței de primă către Dvs.
Pentru ca Fondul de Garantare să poată face plata diferenței de primă către Dvs, trebuie să completați pe site-ul FGA Cererea de plată privind acordarea restituirii de prima (Anexa 9) si să anexați solicitarea de reziliere/denunțare transmisă către EUROINS.
În acest caz sunteți eligibil în obținerea despăgubirilor de la FGA și trebuie să completați pe siteul FGA Cerere de plată privind acordarea despăgubirilor/ indemnizațiilor (ANEXA 10)
Deschiderea dosarului de dauna se face prin completarea online pe site-ul FGA Cerere pentru deschiderea dosarului de daună (ANEXA 7)
Contractele de asigurare (politele) rămân valabile până la cel târziu 90 de zile de la data pronunțării deschiderii procedurii falimentului, în instanță, sau încetează anterior urmare denunțării de către asigurat.