• Engleza EN

EUROPROTECT Intrebari frecvente

 

Intrebari frecvente asigurare voluntara de sanatate EUROPROTECT

 

I.                  Întrebări cu privire la achiziționarea poliței

1.      Ce acoperă asigurarea de sănătate EuroProtect?

Ø  Call Center medical, disponibil 24h/24;

Ø  Consultații de medicină generală;

Ø  Consultații de specialitate;

Ø  Consultație de tip second opinion (a doua opinie medicală);

Ø  Analize de laborator (de sânge și urină);

Ø  Investigatii medicale;

Ø  Pachet preventiv;

Ø  Spitalizare și intervenții chirurgicale, în unități private sau de stat;

Ø  Asistența medicală de urgență: ambulanță și proceduri medicale.

2.      Pentru preluarea în asigurare, este necesară evaluare medicală?

Nu. Nu este necesară evaluare medicală sau completarea unui chestionar medical.

3.      Cum pot intra în posesia poliței?

Polița se emite electronic și se acordă pe loc, într-una din Agențiile Euroins, fără alte drumuri suplimentare.


4.      Pot fi incluși în asigurare membri ai familiei? 

    Există posibilitatea de a adăuga pe poliță membri ai familiei (soț/soție și copii). Fiecare membru asigurat poate să opteze pentru un anumit pachet de bază și combinație de clauze, unul dintre pachetele de bază fiind obligatoriu.

 

II.               Procedura de accesare a serviciilor medicale

1.      Care este disponibilitatea Call Center-ului medical?

Call Center-ului medical EuroMed este disponibil 24h/24, 7 zile/7.

2.      Cum pot beneficia de serviciile medicale, conform planului de asigurare ales?

Serviciile medicale se pot accesa prin intermediul Call Center-ului medical EuroMed: linie telefonică disponibiă 24h/24, 7 zile/7, unde apelul asiguratului va fi preluat de o persoană specializată (medic), care asigură consilierea medicală primară și programarea către serviciul medical necesar asiguratului. Nr. de telefon este 031.9483.

3. Ce se întâmplă în cazul în care am o urgență medicală și nu pot apela Call Center-ul medical?

În cazul în care există o urgență medicală majoră și nu se poate apela numărul de telefon, puteti lua legătura cu Call Center-ul medical EuroMed, ulterior, în maxim 3 zile de la data evenimentului. În aceste situații numărul de telefon poate fi apelat de orice altă persoană pentru a furniza detalii și pentru a se interveni de urgență.

 

 

 

 

III.           Rețeaua de parteneri medicali

1.  Care este rețeaua de parteneri medicali? Cum pot obține informații despre rețeaua de parteneri medicali Euroins?

Datorită faptului că lista clinicilor partenere Euroins se actualizează periodic, versiunea actualizată se poate consulta aici.

2.      Cum se realizează decontarea serviciilor medicale? Sunt implicat financiar?

În cazul în care, la producerea unui risc asigurat, apelați la serviciile partenerilor medicali Euroins, rambursarea cheltuielilor se face direct către instituția care v-a tratat, în termenele și în condițiile convenite de Euroins cu aceasta. Nu sunteți implicat financiar.

3.      Pot accesa și alte clinici medicale?

Serviciile medicale sunt acoperite numai în rețeaua de parteneri medicali Euroins. În cazul în care apelati la serviciile altei instituții medicale, Asigurătorul nu va rambursa cheltuielile medicale.

4.      Dacă există o nemulțumire legată de serviciile medicale de care am beneficiat în cadrul unei instituții medicale partenere Euroins, cui și unde mă pot adresa?

În cazul unei nemulțumiri legate de serviciile medicale, ne puteți transmite mesajul:

-       telefonic, apelând numărul: 031.9483;

-       accesând website-ul www.euroins.ro, secțiunea Contact - Sesizări, Sugestii, Reclamații (online), completând formularul.

 

IV.           Planuri de asigurare și clauze

1.      Care este vârsta de includere în asigurare?

Vârsta de minimă de intrare în asigurare este de 1 an, iar vârsta maximă 65 ani.

2.      Există perioadă de așteptare pentru accesarea beneficiilor?

Nu există perioadă de așteptare pentru pentru accesarea serviciilor medicale acoperite pe pachetele de bază EuroProtect Start, Optim și Plus.

Perioada de așteptare există numai pentru clauza de Spitalizare și/sau Intervenții chirurgicale și se aplică numai pentru riscurile ce decurg din îmbolnăviri, accidentele fiind acoperite.

3.      Pot adăuga clauze suplimentare pe parcursul valabilității poliței?

Clauzele suplimentare se aleg la încheierea poliței de asigurare, fără posibilitatea modificării acestora pe parcursul anului de asigurare. Se pot adăuga și/sau modifica la reînnoirea poliței.

 

V.              Condiții generale de asigurare

1.      Pe ce perioadă se poate încheia polița?

Perioada de valabilitate a poliței este de 1 an, cu posibilitate de reînnoire.

2.      Cu ce frecvență pot plăti polița?

Polița de asigurare poate fi achitată cu frecvență anuală, semestrială și trimestrială.

3.      Ce înseamnă afectiune acută (conform condițiilor sunt acoperite numai afecțiunile acute)?

Orice afecţiune medicală preexistentă, cronică sau incurabilă despre a căror existență Asiguratul avea cunoştinţă în momentul încheierii asigurării şi/sau în momentul intrării în vigoare a politei.

 

 

 

4.      Sunt acoperite bolile cronice si afectiunile preexistente?

Polița de asigurare nu acoperă afecțiunile medicale pre-existente, cronice sau incurabile despre a căror existență Asiguratul avea cunoștință în momentul încheierii asigurării și/sau în momentul intrării în vigoare a asigurării.

5.      Serviciile medicale acoperite se pot efectua și în străinătate?

Serviciile medicale acoperite prin asigurarea de sănătate EuroProtect se pot efectua numai pe teritoriul României.

 

 

 

 

 

Asigură-te aici