• Engleza EN
EUROINS România – creştere de peste 100% în T1/2012

EUROINS România este una dintre cele patru companii de asigurări din România care a reuşit să înregistreze o creştere a volumului de business în primele trei luni din acest an. De asemenea, investind constant în sistemul de soluţionare a daunelor, compania a solutionat un numar de 12.106 dosare de dauna si a plătit de la începutul anului despăgubiri în valoare de 66,5 mil. lei, cu 59% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, când daunele plătite au fost de 41,8 mil. lei.

„Am înregistrat în primele 3 luni ale acestui an o creştere de 108% faţă de perioada similara a anului trecut, consemnând prime brute subscrise in valoare de 114,14 mil. lei. Aceste rezultate bune sunt strâns legate de investiţia noastră în sistemele de soluţionare a daunelor. Întreaga noastră strategie şi activitate sunt centrate pe creşterea gradului de satisfacţie a clientului şi pe fidelizarea acestuia”, a precizat Iulius Alin BUCŞA, Director General, EUROINS România.

Cea mai mare creştere pe care EUROINS România a înregistrat-o în perioada ianuarie - martie 2012, de 121% faţă de perioada similară a anului trecut, a fost pe segmentul asigurărilor auto (CASCO+RCA). Astfel, valoarea primelor brute subscrise pe această clasă ajunge la sfârşitul trimestrului I din 2012 la aproape 105,4 mil. lei.

Raspunderile civile şi garantiile au înregistrat la rândul lor o creştere de 55% si respectiv 79% în intervalul menţionat, volumul primelor brute subscrise în trimestrul I din 2012 pentru aceste clase ajungând la aproape 2 mil. lei. 

O creştere de 21% s-a înregistrat pe segmentul asigurărilor property, primele brute subscrise ajungând la valoarea de 4,3 mil. lei, faţă de primele trei luni ale anului 2011, când acestea au fost 3,5 mil. lei. 

In ceea ce priveşte strategia pentru următoarea perioada, Directorul General al companiei declară:

„Vom miza în continuare pe asigurările non-auto, în special pe segmentul property. În acest sens, derulăm şi o campanie în perioada 15 mai – 15 august 2012, astfel încât orice client EUROINS care are încheiată sau încheie o poliţă auto primeşte şi reducere la asigurarea de locuinţă”.

 

Despre EUROINS România 

EUROINS România a crescut şi s-a dezvoltat de-a lungul timpului, adăugând constant valoare produselor oferite, abordării strategiei de vânzare, conceptului de servisare a clienţilor, reuşind să creeze şi să livreze sprijin în preluarea riscului şi oferirea unor produse de asigurare complete. Cei peste 1.000.000 de clienţi, peste 500 de angajaţi şi peste 4.500 de agenţi colaboratori conturează imaginea a ceea ce înseamnă acum EUROINS România.
Asigură-te aici