- » Scurt istoric
- » Misiune
- » Structura
- » Actionariat
- » Certificare ISO
- » Raport anual 2011
- » Rapoarte anuale 2012
- » Rapoarte anuale 2013
- » Rapoarte anuale 2014
- » Rapoarte anuale 2015
- » Rapoarte anuale 2016
- » Rapoarte anuale 2017
- » Rapoarte anuale 2018
- » Rapoarte anuale 2019
- » Registrul intermediarilor secundari
Certificare ISO
Managementul de varf al companiei EUROINS subscrie principiilor ce stau la baza Sistemului de Management al Calitatii (angajament si politica, planificare, implementare, masurare si evaluare, analiza si îmbunatatire), ce reprezinta un cadru organizatoric supravegheat continuu si analizat periodic pentru a conduce în mod eficient activitatile de bussines ale societatii ca raspuns la schimbarile factorilor interni sau externi.
Politica companiei EUROINS este de a furniza servicii de calitate, pentru a satisface necesităţile explicite şi implicite ale clienţilor,în condiţiile respectării cerinţelor legale şi realizării de profit.
Pentru a pune în practică această politică, managementul EUROINS, a hotărât in anul 2006 implementarea, aplicarea, certificarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calităţii în conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2001. Eforturile depuse de companie pentru realizarea acestui proiect s-au concretizat in anul 2007, cand EUROINS a fost certificata in conformitate cu prevederile referentialului ISO 9001:2001 de catre un Organism extern de Certificare.
In anul 2010, compania a fost recertificata in conformitate cu prevederile referentialului ISO 9001:2008, asigurand tranzitia sistemului la cerintele noului standard. Anual, compania sustine auditurile de supraveghere efectutate de Organismul de Certificare in vederea mentinerii certificarii ISO.
Obiectivele principale în domeniul calităţii ale companiei noastre sunt următoarele:
– Să furnizăm clienţilor servicii conforme condiţiilor specificate, la termenele stabilite, în scopul creşterii satisfacţiei acestora;
– Oferirea de produse inovatoare la standarde europene;
– Reducerea costurilor la nivel de departament/ unitate teritorială;
– Creșterea cifrei de afaceri a companiei;
– Diversificarea portofoliului în vederea creșterii rentabilității companiei;
Instruirea şi motivarea personalului pentru îmbunătăţirea continuă a calităţii;
Un bussines cu o dimensiune sociala si umana atat de puternica, trebuie sa aiba la baza o abordare personalizata pentru fiecare client. EUROINS ofera sprijin fiecarui client – fie ca este vorba de persoana fizica sau juridica – in preluarea riscului si oferirea unor produse de asigurare cat mai complexe.
Misiunea companiei este de a asigura clientii asupra corectitudinii si promptitudinii in prestarea fiecarui serviciu. Prin inovarea constanta a produselor si serviciiilor, EUROINS isi asigura continua crestere si raspunde intotdeauna noilor cerinte ale clientilor. Suntem convinsi ca diferenta este data de calitatea serviciilor, de relatiile corecte si transparente fata de clienti.
Managementul de varf se angajeaza sa asigure mentinerea si imbunatatirea Sistemului de Management de Calitate, in conditiile initierii procesului de tranzitie a sistemului la prevederile referentialului SR EN ISO 9001:2015, recunoscand Sistemul de Management al Calitatii ca pe o prioritate si un factor determinant pentru dezvoltarea companiei si stabilirea unor politici, strategii, programe si bune practici pentru conducerea proceselor si activitatilor in vederea obtinerii de satisfactie pe axa client-salariat-actionar.
Consulta aici Declaratia de politica referitoare la calitate
Consulta aici Certificatul ISO 9001:2015