• Engleza EN

Politica Euroins privind resursele umane

Ceea ce diferentiaza Euroins de ceilalti jucatori din piata este dimensiunea sociala si umana atat de puternica a business-ului sau.
Euroins Romania este acum o echipa in cel mai deplin sens al cuvantului, ce se bazeaza pe valori etice si umane profunde:
•    Respect pentru individualitate;
•    Transparenta si simplitate;
•    Obiectivitate, corectitudine si integritate;
•    Promptitudine
•    Comunicare si stabilitate;
•    Orientare catre calitate.
•    Performanta.
Resursele umane reprezinta elementul determinant in obtinerea de valoare adaugata. Eterogenitatea resurselor umane reprezinta un atuu considerabil pe care compania noastra il exploateaza la maximum, caracteristicile diferentiatoare fiind generatoare de sinergie in interactiunea lor.
Resursele umane se manifesta ca un liant organizational esential pentru functionalitatea si dezvoltarea companiei. Toate celelalte categorii de resurse devin interactionale numai datorita resurselor umane, iar cu un potential uman de calitate opereaza in mod coerent si celelalte componente ale unui sistem bine pus la punct.
In cadrul companiei noastre, managementul resurselor umane se constituie ca un vector al dezvoltarii si functionalitatii firmei, ce se obtine atunci cand deciziile si actiunile resurselor umane sunt armonizate si contribuie la realizarea adecvata a obiectivelor asumate.
Cultura organizationala Euroins se concentreaza asupra resurselor umane ale companiei. Ansamblul proceselor de recrutare, selectie, incadrare, comunicare, evaluare, motivare, transfer, perfectionare, protectie se interfereaza cu toate celelalte procese si politici manageriale la nivel de companie, influentand in mod decisiv performantele la nivelul firmei.

Misiunea Departamentului de Resurse Umane al Euroins este: profesionalism, respect pentru individualitate, transparenta si exigenta, realizarea unui mediu de lucru echilibrat, in care cultura organizationala si stabilitatea se imbina in mod armonios cu dinamica, provocarea, ritmul alert si pariul cu sine pe care il facem fiecare dintre noi in activitatea zilnica.
Valorile dupa care se conduce managementul resurselor umane in cadrul companiei sunt, in egala masura, valorile companiei: promptitudine, corectitudine, simplitate, transparenta, integritate, stabilitate, performanta.
Ne canalizam pe identificarea resurselor umane ce corespund profilului de companie si valorilor noastre, incercam sa identificam si sa potentam acele competente-cheie ale salariatilor nostri la toate nivelurile, ne asumam responsabilitatea de a conduce activitatile salariatilor nostri tinand cont de mediul organizational, de eficienta si calitatea muncii individuale, ce atrage dupa sine recompensa si recunoasterea.

Ne bazam pe inepuizabilele resurse individuale cu care lucram: creativitate, determinare, capacitate de munca si polivalenta.

Acordam ajutor profesional angajatilor si partenerilor nostri in descoperirea acelor valente proprii ce pot duce la creionarea unor pasi de cariera coerenti, incurajam astfel formarea unei cariere in domeniul asigurarilor, suntem flexibili in rezolvarea situatiilor dificile, promovam comportamentul profesional si uman de exceptie al angajatilor nostri, motivam, fidelizam.

Euroins recunoaste nevoia de flexibilitare si maleabilitate a fiecaruia dintre salariatii sai, intelegem nevoile de cariera, dar in egala masura nevoile personale si aspiratiile proprii.
Suntem cu totii individualitati, dar in acelasi timp s-a creat o unitate in diversitate, iar in cadrul companiei noastre incurajam exprimarea deschisa si transparenta a ideilor, trairilor, nevoilor, a comunicarii interumane.  S-au consolidat relatii de prietenie si de colegialitate ce  functioneaza deplin, in toate momentele vietii noastre, fie ca vorbim de trairile emotionale fericite sau mai putin fericite.
Profesionalizarea personalului propriu, ce numara acum peste 500 de angajati ce isi desfasoara activitatea in peste 75 de unitati teritoriale, reprezinta un punct de cotitura, in opinia noastra, pentru dezvoltarea retelei de vanzari.
 Obtinem aceste rezultate:
•   Selectand cu atentie personalul in functie de cunostinte, abilitati, deprinderi de vanzare si pregatire anterioara;
•    Pregatind personalul de vanzare existent si verificand cunostintele acumulate;
•    Monitorizand si imbunatatind permanent rezultatele echipelor ce functioneaza pe palierul de vanzari al companiei;
•   Asigurand mobilitatea angajatilor, pentru a realiza un echilibru intre cerintele posturilor si cunostintele, abilitatile fiecarui angajat.

Asigură-te aici