Nu ești niciodată singur: Asistență la domiciliu de la Euroins

Serviciile de asistență la domiciliu sunt o componentă importantă a polițelor de asigurare pentru locuință, garantând intervenții prompte și costuri acoperite în cazul incidentelor și defecțiunilor neprevăzute. Un astfel de pachet de asigurare te ajută să duci o viață liniștită și să te bucuri permanent de confortul casei tale, indiferent de problemele care pot apărea.

Ca parte a asigurării complexe a locuinței și a bunurilor casnice, Euroins îți oferă gratuit asistență tehnică de urgență la domiciliu 24 h/24, acoperind reparațiile necesare ca urmare a unei avarii accidentale survenite în urma unui eveniment neprevăzut. Serviciile noastre includ intervenții de specialitate din partea partenerilor noștri, aceștia fiind pregătiți întotdeauna să remedieze problemele rapid și eficient.

În ce situații intervenim?

Serviciile de asistență la domiciliu de la Euroins acoperă intervențiile de urgență și costurile de reparații necesare în cazul următoarelor situații :

  • avarii la instalația electrică;
  • avarii la instalația de gaze;
  • avarii la instalația sanitară și de canalizare.

De asemenea, în cazul în care ai contractat una din cele două clauze suplimentare de asistență tehnică de urgență, ai acoperite în plus și:

  • avarii la instalația termică (conducte, robinete și calorifere, fără centrala termică) – pachet Confort;
  • avarii care necesită intervenția de urgență a unui lăcătuș/tâmplar (pentru deblocare uși și intervenții asupra tâmplăriei ușii de intrare) – pachet Confort;
  • avarii care necesită intervenția de urgență a unui geamgiu – pachet Top;
  • avarii care necesită intervenția de urgență a unui dulgher/tinichigiu – pachet Top.

Cum poți beneficia de asistență la domiciliu?

Dacă te confrunți cu una dintre situații descrise mai sus, iar polița ta de asigurare Euroins include serviciile de asistență la domiciliu, contactează-ne la 0372 165 673, iar furnizorul nostru, Pointer Systems, va trimite o echipă de specialiști la adresa ta în maxim 3 ore (în condiții meteo și de trafic normale).

Cu soluțiile Euroins, remediezi problemele rapid și fără cheltuieli (sau cu cheltuieli minime), astfel încât să te poți bucura în continuare de timpul petrecut acasă! Află mai multe detalii despre ofertele noastre pentru locuințe » aici.

Petițiile/reclamațiile formulate împotriva societății EUROINS ROMANIA ASIGURARE REASIGURARE SA și înregistrate la AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ în ultimele 3 luni sunt în număr de 694.

Structura acestora poate fi consultată aici.