Călătorie STORNO – Anulare sau întrerupere călătorie

Ce este asigurat

Evenimente neprevăzute se pot întâmpla oricând. Dar asta nu înseamnă că nu îți poți proteja bugetul alocat deplasărilor împotriva acestora.

În cazul anulării sau întreruperii călătoriei tale, Euroins îți va acoperi penalitățile datorate agenției de turism sau costurile călătoriei pentru perioada rămasă neefectuată, în funcție de situația cu care te confrunți.

Îți vom acoperi și serviciile de călătorie de sine stătătoare (de exemplu biletul de avion sau cazarea rezervată separat) chiar dacă nu ai achiziționat un pachet de servicii de călătorie.
Și mai venim cu o veste bună, serviciile tale de călătorie pot fi achiziționate de la orice operator specializat sau agenție de voiaj on-line sau offline.

Pentru ce ai nevoie

Lista riscurilor noastre asigurate este lungă. Poți consulta mai jos situațiile pentru care vei fi acoperit în cazul în care ești nevoit să îți anulezi călătoria:

  • Primești o citație pentru prezentarea în fața unei instanțe judecătorești, la un termen stabilit în perioada călătoriei;
  • Îți este devastată locuința de domiciliu sau de rezidență;
  • O grevă a transportatorilor ce produce o încetare de minim 48 ore sau anularea zborului de conexiune fapt ce te împiedică să ajungi la timp pentru îmbarcarea în zborul către destinația finală;
  • Ai pierdut sau ți-au fost furate documentele de identitate și eliberarea altora în regim de urgență nu este posibilă;
  • A avut loc un accident rutier petrecut pe teritoriul României cu maxim 24 ore înainte de efectuarea călătoriei în care tu sau autoturismul cu care urmează să te deplasezi a fost implicat;

De asemenea vei fi acoperit și în caz de deces sau îmbolnăvire pentru tine, o rudă de gradul I sau II sau pentru o persoană care urmează să te însoțească în călătorie.
Și chiar dacă decesul sau îmbolnăvirea au fost cauzate de contactarea în perioada de valabilitate a poliței a unui virus pandemic (cum ar fi SARS- Cov 2), riscul este acoperit.

Dacă te afli în una din situațiile de mai jos, Euroins îți va rambursa costurile călătoriei pentru perioada rămasă neefectuată:

  • Decesul soțului/soției tale sau al unei rude de gradul I sau II sau soțului/soție persoanei care te însoțește în călătorie și care se afla în România;
  • Devastarea locuinței tale de domiciliu sau rezidență, evenimente din cauza cărora se impune întoarcerea ta de urgență la adresa de domiciliu/rezidență;
  • Primești o citație pentru prezentarea în fața unei instanțe judecătorești din România, la un termen stabilit în perioada călătoriei, cu condiția ca citația să nu fi fost primită anterior rezervării călătoriei tale.

În cazul în care nu ți-ai făcut asigurarea STORNO în ziua în care ai contractat pachetul de servicii turistice, nicio problema!

Poți cumpăra asigurarea și ulterior acestei date, dar cu mai mult de 30 de zile înainte de a pleca în călătorie. Vei avea însă o franșiză temporală de 10 zile de la data emiterii poliței, timp în care nu vom putea să te despăgubim în cazul în care survine anularea călătoriei.

Cât costă

Investiția este minimă comparativ cu protecția pe care ți-o oferă.

Spre exemplu, îți achiziționezi un pachet de servicii de călătorie în valoare de 1.000 euro și îți asiguri investiția cu doar 15 euro.

Mai multe informații

Solicită o ofertă personalizată

Completează datele, oferă-ne acordul tău și te vom contacta cu o ofertă personalizată pe nevoile tale!

Tip persoană