• Engleza EN
12 luni de efort pentru un business sănătos

 

Ultimele 12 luni au însemnat pentru Euroins România un efort susţinut de repunere a businessului pe baze sănătoase atât din partea managementului, cât şi a acţionarului, Euroins Insurance Group (EIG).

Măsurile de reorientare a direcţiei strategice a companiei au fost dublate de măriri de capital ce au însumat, în ultimele 12 luni, aproape 14 milioane de euro.

În această perioadă, managementul companiei a acționat pentru schimbarea structurii portofoliului de clienți, pentru a elimina cauzele ce au dus la situația din 2013.

Astfel, numărul de clienţi pe segmentul RCA a scăzut cu 4% la finele lunii septembrie, faţă de aceeaşi perioadă din 2013, după ce compania a ajustat semnificativ unele segmente de clienţi.

Spre exemplu, segmentul de clienţi reprezentat de flotele de transport rutier cu camioane cu masa de peste 16 tone a scăzut foarte mult de la începutul anului. De asemenea, o scădere considerabilă a fost înregistrată pe segmentul de clienţi persoane fizice în grupa de vârstă 18-27 de ani.

În acest condiţii, chiar dacă valoarea medie a daunei RCA a rămas aproximativ aceeaşi ca în urmă cu un an, expunerea Euroins pe daune din RCA a scăzut cu 15% la finele lunii septembrie 2014, comparativ cu un an înainte.

„Este un proces minuţios, lung, şi planificat cu grijă, de reorganizare a portofoliului de clienţi pentru a duce compania într-o zonă de business sănătos”, a declarat Mihnea Tobescu, directorul general al Euroins România, care a precizat că „rezultatele financiare sunt asumate împreună cu acţionarii şi au ca obiectiv restructurarea portofoliului societăţii”.

În continuare, obiectivul principal al companiei este reglarea tuturor dosarelor de daună aflate în derulare şi scăderea numărului de reclamaţii până la media pieţei de asigurări. 

Asigură-te aici