Get Adobe Flash player

  • Engleza EN

Scurt istoric

Euroins Insurance Group (EIG), din care face parte integranta Euroins Romania, pe  langa Euroins Bulgaria, Euroins Macedonia si Euroins Health, este in momentul de fata, principalul motor de extindere a grupului, pe partea de asigurari din Europa.

Unul dintre cele mai mari si independente grupuri din regiune, EIG isi propune pe piata de asigurari din Romania, prin Euroins Romania, sa se pozitioneze in top 5 cei mai buni asiguratori si sa devina unul dintre cele mai respectate brand-uri.

O traditie ce-si are inceputurile in 1994, SC Euroins Romania Asigurare Reasigurare SA reprezinta acum, pe piata asigurarilor din Romania, o prezenta notabila ce combina dimensiunea sociala a actului de vanzare de asigurari, cu dimensiunea umana, ce are la baza o abordare personalizata pentru fiecare client. Compania a crescut si s-a dezvoltat de-a lungul timpului, adaugand constanta si valoare produselor oferite abordarii strategiei de vanzare, conceptului de service-are a clientilor, reusind sa creeze si sa livreze sprijin in preluarea riscului si oferirea unor produse de asigurare cat mai complete. Cei peste 1.000.000 de clienti, peste 500 de angajati si peste 4.500 agenti colaboratori, ofera imaginea a ceea ce inseamna acum Euroins Romania.

Cele 2 paliere fundamentale de business ale companiei sunt reprezentate de activitatea de vanzare de asigurari si respectiv, activitatea de daune, ce implica constatarea, reconstatarea evenimentului, deschiderea si gestionarea dosarelor de dauna pana in faza finala, si anume: plata dosarului de dauna, echivalent cu rezolvarea practic a cauzei clientului.

Acum, strategia de vanzari a companiei implica agresivitate, in sensul bun insa al termenului, diversitate si adresabilitate largita, insemnand  varietate de clienti din diverse medii la nivelul intregii tari, categorii sociale aparte, carora li se ofera solutii particularizate. Lucram cu o echipa de profesionalisti in vanzarea de asigurari, cu multi ani de experienta in piata, ce au toate competentele necesare realizarii unui process de vanzare coerent si competent: capacitatea de a fi asertivi, de a comunica eficient, de a negocia cu clientii, de a inchega, dezvolta relatia cu acestia si reteaua de parteneri de asemenea, tenacitate, perseverenta, putere de munca.

La nivel teritorial, agentia lucreaza cu peste 4.500 de agenti teritoriali, reusind sa cuprinda intreaga tara. Dinamicitatea procesului de vanzare poate fi exemplificata, iata, si prin noul proiect demarat, de incheiere de parteneriate rurale, ce au rolul tocmai de a dezvolta reteaua in teritoriu.

Cel de-al doilea pilon important al activitatii companiei se refera la segmentul daune, pe care isi desfasoara activitatea inspectorii si referentii de daune, atat pentru daunele auto cat si cele non-auto ale clientilor asigurati Euroins.

Compania isi propune o permanenta imbunatatire a procedurilor interne de lucru si o mai puternica profesionalizare a relatiei cu clientii, livrarea unor solutii transparente si corecte acestora si , totodata, incercam sa gasim echilibrul atat de necesar dezvoltarii unor parteneriate durabile, sa oferim servicii de calitate si in timp real clientilor nostri.

Ca si viziune, ne propunem dezvoltarea relatiei nationale de colaboratori, incheierea de parteneriate strategice, bazate pe beneficiile oferite de Euroins Romania colaboratorilor sai, campanii promotionale in vederea diversificariiportofoliului de clienti, in special pe segmentul non –auto, pregatire profesionala continua si training de specialitate pentru angajatii si colaboratorii companiei, in scopul promovarii produselor competitive ale acestia.

Asigura-te aici